Рубрика: Без рубрики, Մայրենիյի Հաշվետվություն
  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:
    https://gabrielyandavit2011.wordpress.com/category/65%b0%d5%a1%d5%b5%d5%a5%d6%80%d5%a5%d5%b6/page/%d/
    ԱՌՅՈԻԾԸ, ԷՇԸ ԵՎ ԱՂՎԵՍԸ
    Опубликовано  
  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչու:
    Իմ բլոգն ունի
  • Без рубрики
  • english
  • руский
  • ՀԱՅՐԵՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆոսադ
  • Ձմեռային ճամփորդություն
  • Ճամփորդություններ
  • Մաթեմ
  • Մաթեմատիկայի հաշվետվություն
  • Մայրենիյի Հաշվետվություն
  • Փորձեր
  • հայերեն
  • ձմեռային ճամբար
  • Անհատական ուսումնական պլան
  • Արևմտահաերեն
  • Բնագիտության հաշվետվություն
  • Բնագիտություն
  • Երգ
  • ուսումնական ժամերգություն
    Որից ամենաքիչն է երգը, որովհետև մեկ հատ երգ եմ երգել։
  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչու եք հավանում:
    Ես ամենաշատը հավանում եմ Մառկ Վարդանյանի բլոգը, որովհետև շատ գեղացիկ նկարներ ունի և դասերը անում է։
  • Գրել ձեր, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
    Մայրիկիս կարծիքով աշխատում եմ բայց կարող եմ ավելին։
  • Դպրոցում ձեր ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն եք ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
    Ես չեմ մոռանա այս դպրոցը, որովհետև ինձ շատ գիտելիքներ տվեց այս դպրոցը։ Եվ կուզեի էլի հաճախեի այտ դպրոց։
  • Կարո՞ղ եք թվարկել 5 բան, որ սովորել եք դպրոցում և չափազանց շատ եք դրանք կարևորում:
    Շատերից կարևոր է մաթեմատիկան, որ մարդ հաշվել կարողանա։ Սովորել եմ անգլերենից շատ ու շատ բառեր։ Արևմտահայերենից սովորել եմ բառեր։ Սովորել եմ դեմք, թիվ, ժամանակ։ Եվ սովորել եմ գոյականն ու ժխտականը։
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    Կփոխանցեմ լավ սովորել որովհետև դժվար դասեր են լինելու և եթե նրանք չիմանան նրանց անցյալ դասերը չեն էլ կարողանա անել իրենց սպասված դասերը։
  • Կա՞ ուսուցիչ, որ շատ եք սիրում կամ բոլորովին չեք սիրում. նշեք  պատճառը:
    Ես բոլոր ուսուցիչներին էլ սիրում եմ։
  • Կցանկանայի՞ք շարունակել ուսումն Արևմտյան դպրոցում, ինչո՞ւ:
    Այո, որովհետև այնտեղ շատ լավ է անցնում։
  • Ծնողներին խնդրեք, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն ձեր ուսուցումն Արևմտյան դպրոցում:
    Ծնողներիս շատ է դուր գալիս մեր դպրոցը։
  • Ի՞նչ գիտեք Միջին դպրոցի մասին:
    Գիտեմ, որ դասամիջոցները երկար են լինելու և շատ են ընտրության գործողությունները լինելու։
  • Ցանկանո՞ւմ եք տեղափոխվել Միջին դպրոց:
    Այո ես ցանկանում եմ տեղափոխվել միջին դպրոց։
  • Թվարկեք Միջին դպրոցի ձեզ ծանոթ ուսուցիչներին:
    Ընկեր Ռոբեռտ, ընկեր Էրիկ։
  • Ինչպիսի՞ն կցանկանայիք, որ լիներ Միջին դպրոցը:
    Կցանկանաի լիներ շատ լավը և զարգացած։
  • Ուսումնական պլանի քննարկումներ, անհատական ուսումնական պլաններ

Оставьте комментарий